Veelgestelde vragen

Heeft u vragen? Hieronder proberen we er zoveel mogelijk voor u te beantwoorden. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  • Hoe kan ik de appartementen bekijken ?

    U kunt een algemene indruk opdoen met de 360-gradenbeelden op de pagina De appartementen. Bezichtigen van de woonruimten is op afspraak mogelijk door contact op te nemen via: verhuur@woldringverhuur.nl.

  • Wat zijn de afspraken inzake borg?

    • 2 maand huur als borg.
    • Borgsteller is nodig voor huurders onder de 30 jaar.
  • Wat is het vervolg na aanvraag?

    Indien uw aanvraag door ons wordt gehonoreerd, sturen wij u een link met het verzoek om (nogmaals) uw gegevens uitgebreid in te vullen en naar ons toe te sturen. Wij verzoeken u om dit “Bewonersformulier” zo uitgebreid mogelijk in te vullen zodat wij, in geval van calamiteiten, snel kunnen schakelen. Tevens verzoeken wij u om €150,00 als reserveringskosten aan te betalen. U krijgt hier een week de tijd voor.

    Na ontvangst van uw gegevens én de €150,00 gaan wij het appartement voor u reserveren, we gaan een huurdossier voor u aanmaken in onze administratie waarin we onder meer: een Huurcontract met Alg. huurvoorwaarden en een Toelichting hierop en tevens onze Huisregels gaan beschrijven. Vervolgens gaan wij u dit met een begeleidend schrijven per mail naar u toe sturen.
    Uiteindelijk zullen wij u uitnodigen om het huurcontract bij ons te komen bespreken en te tekenen bij ons op kantoor. Vragen kunt u tussendoor per mail aan ons stellen maar ook tijdens de contractondertekening.

    Na het tekenen van het huurcontract dient u per pin de volgende bedragen te betalen:

    • Eenmalige verhuurders-kosten à (€150,00 + BTW) = €181,50.
    • De borg van uw appartement 2 x de kale maand huur (exclusief het voorschot levering en diensten)

    De reserveringskosten van €150,00 worden dan direct in mindering gebracht op uw betaling.

    Indien wij wel alle bovengenoemde werkzaamheden voor u doen maar de huurtransactie gaat uiteindelijk niet door, dan krijgt u tóch de reserveringskosten van €150,00 terug wanneer u zich afmeldt zodat wij het appartement dan weer aan een ander kunnen verhuren.

  • Wat zijn de huurvoorwaarden?

    Deze voorwaarden hebben onder andere betrekking op de financiële verplichtingen :

    • Het probleemloos kunnen voldoen van huurprijs
    • Borg van 2 maand huur (excl. voorschot levering & diensten)
    • Borgsteller voor huurders onder 30 jaar

    Daarnaast stellen we ook nog een aantal voorwaarden op het sociale vlak:

    • Geen huisdieren,
    • Geen drugs of drugsgebruik,
    • Geen wapenbezit,
    • Geen overlast veroorzaken,
    • Verhuurdersverklaring waaruit blijkt dat u uw woning netjes heeft bewoond.
  • Hoe kan ik in aanmerking komen voor een bepaald type appartement?

    1. Ga naar “De appartementen
    2. Bij kies uw appartement kiest u een verdieping
    3. Kies een appartement
    4. Schrijf u in
    5. Maak afspraak voor een bezichtiging van de woning
  • Waar kan ik mijn fiets / auto / motor of scooter parkeren?

    Fietsparkeerplaatsen:
    Elke bewoner krijgt (onder uitdrukkelijke voorwaarden) gratis een eigen genummerde fietsenstalling aangewezen.
    Deze overdekte en afgesloten fietsenstalling is alléén te gebruiken voor de huurders van “de Woldring Locatie”.

    Auto parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een auto in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €75,= incl. 21% btw per maand. Tevens hebben wij nog vele parkeerplaatsen op 200 meter afstand van de Woldring Locatie voor €50,= incl. 21% btw per maand.

    Motor parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een motor in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €20,= incl. 21% btw per maand.

    Scooter parkeerplaatsen:
    Het is mogelijk om een parkeerplaats te huren voor een scooter in de Woldring Locatie. De prijs hiervan is €10,= incl. 21% btw per maand.

     

  • Hoe werkt mijn Climarad ventilatiesysteem?

    De gebruikshandleiding kunt u hieronder downloaden:
    ClimaRad Ventura V1D (NL) / ClimaRad Ventura V1D (ENG)
    ClimaRad Fan (NL)

  • Hoe werkt mijn rookmelder?

    De gebruikshandleiding voor uw rookmelder kunt u hieronder downloaden:
    Firex KF20 (NL) / Firex KF20 (ENG)

  • Hoe werkt mijn video-intercom?

    De gebruikshandleiding voor uw video-intercom kunt u hieronder downloaden:
    Urmet Miro (NL) / Urmet Miro (ENG)

  • Wat kan ik doen wanneer ik mijn tag ben verloren/mijzelf heb buitengesloten buiten openingstijden?

    Indien u buiten kantoortijden zichzelf heeft buitengesloten of wanneer u uw tag heeft verloren buiten kantoortijden dan is er een noodnummer beschikbaar: 050-3053969. Via dit nummer van beveiligingsbedrijf MB&D kan deze partij u toegang verschaffen tot uw woonruimte. Let wel op dat hiervoor kosten worden berekend á € 75,00 inclusief BTW. Dit bedrag dient u rechtstreeks aan MB&D te betalen.

  • Kan ik de oude nieuwsbrieven terugvinden?

  • Wanneer en hoe dient de huur te worden betaald?

    Voor aanvang van de huurovereenkomst tekent u een machtigingsbewijs tot incasso. De huur wordt maandelijks geïncasseerd van uw bankrekening op de laatste werkdag van de maand en geschiedt per vooruitbetaling. U dient er zorg voor te dragen dat uw saldo toereikend is op de incasso-dag. Bij een onjuiste of te late betaling kunnen extra administratiekosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg uw huurcontract voor de exacte regels omtrent de huurbetaling.

Interesse?

Grijp nu uw kans!

De belangstelling is groot – schrijf u snel in en kom bezichtigen!

Plan bezichtiging